GARANTIE

Ik doe mijn uiterste best je het mooiste resultaat te leveren en dit zorgvuldig voor je in te pakken. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling beschadigt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

 

Retouren 

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wil sturen.
Je hebt het recht je (niet gepersonaliseerde*) bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je het herroepingsformulier gebruiken of contact met ons opnemen via info@flowerbombartist.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het pakket kun je versturen naar onderstaand adres. 

Flowerbomb artist

Singel 115
1402NS Bussum

 

*Gepersonaliseerde producten kunnen niet zomaar geretourneerd worden.

Deze worden op bestelling gemaakt, en daarom accepteert Flowerbomb helaas geen retourzendingen of terugbetalingen.

Het kunstwerk wordt met zorgvuldigheid en aandacht met de hand gemaakt en speciaal voor jou gecreëerd.

Deze unieke aanpak maakt ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.

 

De producten die onder de gepersonaliseerde voorwaarden vallen zijn:

 

- Fine Art Originals

- Unique Masterpieces 

- Commissioned Art

 

Ben je echter niet tevreden of is er iets mis met je bestelling? Neem dan even contact op via info@flowerbombartist.nl, dan zoeken we samen naar een passende oplossing!

KLACHTEN

Ik hoop natuurlijk dat alles naar wens is als je je bestelling binnen krijgt, maar het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal is zoals gepland.

Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling, wil ik je vragen dit kenbaar te maken door te mailen naar info @ flowerbomartist.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.